International Leadership Visitor Program - Reisverslagen van Janna Steinbusch - WaarBenJij.nu International Leadership Visitor Program - Reisverslagen van Janna Steinbusch - WaarBenJij.nu

International Leadership Visitor Program

Ik mag dit jaar deelnemen aan het International Leadership Visitor Program. The State Department selecteert ieder jaar mensen over de hele wereld die deze kans krijgen en dit jaar ben ik een van de gelukkigen.
Ik vertrek aanstaande zaterdag om me drie weken lang onder te dompelen in een Amerikaans (groeps)programma.
Drie weken lang zullen mijn groepsgenoten en ik door Amerika reizen. Centraal tijdens deze reis staan vrouwen en leiderschap, het politieke systeem van Amerika, vrouwen en hun rechtspositie over de hele wereld en de Amerikaanse cultuur in het algemeen.
We starten in Washington DC en reizen vervolgens door naar Kansas City, San Diego en Boston.
Ik heb er onwijs veel zin in.............los van het feit dat ik mijn zoontje en mijn man (hoewel ik ervan uitga dat die zich wel redt) onwijs ga missen, is het natuurlijk 'once in a life time is'. Dankzij de geniale bookingskills van mijn man nog 1,5 nachtje voordat ik vertrek.